Skræddersyede
analyser

Lad os hjælpe jer i mål med nye indsigter, der kan berige og optimere jeres indsatser. Vi rådgiver og forestår nemlig indkøb på skræddersyede forbruger-, markeds- og medieundersøgelser – kvantitative såvel som kvalitative via relevante eksterne samarbejdspartnere. Analysemulighederne tæller blandt andet:

  • Skræddersyede markeds- og forbrugerundersøgelser.
  • Præ/posttest af kampagneforløb.
  • Brand- og konkurrent tracking.
  • Kvalitative målgruppeanalyser, fokusgrupper m.m.

Er I i tvivl om, hvem jeres målgruppe er?

Måske I har brug for at teste effekten af jeres medieinvestering?

Mangler I viden om jeres marked og forbrugernes relation til jeres brand eller produkt?

Har I behov for at teste hvad forbrugerne synes om et nyt kampagnemateriale?

Helt grundlæggende kan vi hjælpe med at finde frem til, hvad det egentligt er, I har brug for svar på. Ja, og så handler det om, at blive skarpe på, hvem det er, I har brug for at vide noget mere om. Når vi sammen har kortlagt rammen for en analyse, vil vi også sikre, at output svarer til jeres behov, så indsigterne faktisk kan sættes i anvendelse.

Herpå vil vi identificere den mest relevante leverandør til opgaven og vende tilbage med et tilbud på et analyse setup. Vi står for prisforhandlingen og har fokus på at levere en fyldestgørende analyse til en god pris. Vi kan altså stå for projektledelsen af jeres analyse, lige fra rammesætning til levering.

Af samarbejdspartnere kan der nævnes YouGov, Wilke, norstat, Voxmeter og Silverlining Research mfl. Vi engagerer samarbejdspartneren/analysebureauet efter matchet på brandets behov og den konkrete opgave.

Fremtidens
tv-kampagne

indsigtsbaseret
rådgivning

Lad os tage en uforpligtende snak